מחקר אמריקאי – 150 דקות פעילות גופנית לבריאות לב

מחקרים שהראו כי הקשר בין פעילות גופנית סדירה לבין ירידה בסיכויים לחלות בלב כבר נפוצות מאד מזה שנים רבות אבל עד לאחרונה לא התפרסם מאמר שמפרט עד כמה הפעילות הגופנית צריכה לתפוס מקום בחיינו כדי להביא להשפעות אלו, מחקר אמריקאי של הקולג' האמריקאי לרפואת ספורט בדק את הנושא הזה בדיוק וחזר עם תשובות.

משך זמן הפעילות תלוי בכושר שלכם אל תגזימו

אז לפני שנפרסם את תוצאותיו של המחקר חשוב לדעת כי את משך הזמן הכולל של השבוע לא צריך לדחוס על פני יום או יומיים אלא לחלק את זה באופן שווה על פני כמה שיותר ימים ואם אתם לא בכושר אז התחילו אפילו יותר לאט והגיעו למכסת הדקות השבועית רק לאחר שתיכנסו לכושר.

הפעילות המומלצת היא פעילות אירובית כגון: שחייה, הליכה, ריצה, אופניים.

המחקר קבע כי אדם שיעסוק לפחות 150 דקות בפעילות אירובית במהלך השבוע יזכה בסיכויים נמוכים יותר לחלות במחלות לב וסכרת.

אם תיקחו את השבוע ותפרסו אותו על פני 150 הדקות תראו כי אם בכל יום תשקיעו בסה"כ 22 דקות יומיות בהליכה, ריצה, שחייה או אופניים או שילבו בין שני סוגי ספורט שמהם אתם תרוויחו המון!